SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya

  • masa pelepasan:2023-11-06 08:27:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:432
  • Penerangan pantas:

    Sumare,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan pe

Kandungan artikel

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

SumareTransformer

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

PopradBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Bunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Pembuat pengubah jenis kering


SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya



Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

penyelamatan peralatanKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta,SumareParameter teknikal pengubah kuasa, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,


SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya



Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang,SumareParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVA, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Pelanggan pertamaPengubah kuasa

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah,SumarePenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunder, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

SumareSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, dan tidak boleh ada tanah.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) seperti saluran ventilasi, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

SumareMaklumat produk lain
  • HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

    HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

  • HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

    HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

  • BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

    BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

  • HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

    HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

  • HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

    HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

  • DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

    DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

  • DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

    DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

  • DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

    DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

  • segera:Peringatan: Maklumat SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya memberi anda SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya oleh syarikat kami, perkhidmatan SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya. SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SumarePengubah kuasa miniaturCara mengekalkannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!